
Singapurlik o’qituvchilar maxsus ishlab chiqilgan metodologiyadan foydalangan holda yuqori ta’lim natijalariga erishadilar, bu tezislar va formulalarning noyob to’plami, aks holda “tuzilmalar” deb ataladi. “Tuzilishlar” asosida o’qituvchi darsni quradi, o’qituvchi esa “tuzilmalarni” o’z xohishiga ko’ra o’zi uchun qulay bo’lgan har qanday tartibda birlashtiradi. Har bir “tuzilma” ning o’z qoidalari va nomi bor. Umuman olganda, Singapur texnologiyasida 250 ga yaqin “tuzilmalar” mavjud.
Singapur texnologiyasining muhim xususiyati shundaki, bolalar yangi o‘quv materialini mustaqil o‘zlashtiradilar. Ularning har biri ham talaba, ham o’qituvchi bo’lishi mumkin. O’qituvchi nazoratni amalga oshiradi, bolalarning javoblarini tinglaydi va kerak bo’lganda ularni tuzatadi. Bolalar darsda ma’lum bir algoritm bo’yicha ishlashga, o’qituvchining buyrug’i bilan harakatlarni bajarishga odatlanadi. Ya’ni, algoritmlarni amalga oshirish avtomatizmga keltiriladi.
Bolalar muvaffaqiyatga erishib, jamiyat rivojiga shaxsiy hissa qo‘sha olishlari uchun ularda samarali muloqot qilish ko‘nikmalari bo‘lishi, ularda tanqidiy va ijodiy fikrlash rivojlangan bo‘lishi kerak. Zamonaviy dunyoda kasbiy faoliyat g’oyalarni shakllantirish va muammolarni hal qilishning yangi usullarini topishni o’z ichiga olganligi sababli, har bir dars sanab o’tilgan fazilatlarni rivojlantirishga qaratilgan. Guruhlarda ishlash mutlaqo har bir bolani o’quv jarayoniga jalb qilish imkonini beradi. Bolalar harakat qilishadi, ular zavqlanishadi va shuning uchun yangi ma’lumotlar osongina eslab qoladi.

                        Русский                    
                        English                    
                        Uzbek                    